tiistai 31. maaliskuuta 2015

Kakkukoristekurssin antia

Kurssin "lopputyö" 

Viime viikonloppuna pääsin tekemään uusia aluevaltauksia. Pääsin nimittäin vetämään ihka ensimmäisen kakkukoristekurssini! :) Minua on kyselty tuohon hommaan jo monta kertaa aiemminkin, mutta en ole kokenut olevani vielä valmis moiseen. Nyt sitten vihdoinkin päätin, että "kyllä, nyt on sen aika".  Kurssi pidettiin Oulussa Korvenkylän nuorisoseuran tiloissa eli Kopperolla.
Ohjaustyö on minulle hyvinkin tuttua oman ammattini puolesta. Toki olen ollut pari vuotta poissa työkuvioista, koska olen ollut omien lasten kanssa kotona. Koristeiden tekokin on tuttua tämän rakkaan harrastuksen puolesta. Silti minua jännitti ihan hirveästi etukäteen, että mitenköhän tässä käy! Onneksi päivä meni hyvin ja uskon, että kurssilaisetkin viihtyivät hyvin. :) 
Jos hyvin käy, niin tämä kerta ei jäänyt viimeiseksi! :)

Alla muutamia kuvia kurssilta ja kurssilaisten tekemistä koristeista.

Kiitos kaikille kurssilaisille! :)

Tässä ensin hieman tarvikkeita:





Opettelimme tekemään ruusuja parilla eri tavalla. Ruusu on siitä hauska koriste, että siinä näkyy niin selkeästi jokaisen oma käsiala. Toki se näkyy muissakin koristeissa, mutta ruusussa erityisesti.
Myös perhosia valmistui monessa eri värissä. :)











Mukaan mahtui myös pari vauvaa:





Lopuksi vielä koristelimme "lopputyönä" kukkakorikakun. Laitan ohjeen itse kakkuun myöhemmin. Olin leiponut itse kakun valmiiksi, koristelut teimme yhdessä. Kakku on suorakaiteen mallinen, reunoille pursottelimme koripunosta ja päälle laitettiin kurssin aikana tehtyjä kukkia, perhosia ja kiehkuroita. Lopuksi tottakai nautimme ansaitut kakkukahvit!:)






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti